Nopeasti menee aika noitten kakaroitten kans...eikä oo tekemisen puutetta. Tänään niitä punnittiin, tosin talous vaaka näytti jo "erroria" ku sen kapasiteetti vain 2kg saakka. Punnittiin sitte ihan henkilö vaakalla ja eihän sillä enää niin tarkkaa tulosta saa, mutta suunnilleen 2.1-2.4kg välillä niillä painot pyörii, mikäli tuo suunnilleenkaa oikein tuo puntari näyttää.

Käytettiin sitte iltapäivällä eka kerran ne ulkonaki, ku kerranki lämmin ja aurinkoinen ilma. Viime viikko oli niin sateinen ja kylmä, että ei puhettakaan että olis niitä voinu ulos viedä. Ensin ne siinä pihalla ihmetteli, että mikäs leikkikenttä se tämä on, mutta hetken päästä koko seitsikko vipelsi jokainen vähän eri suuntaan. Ja kuten pikku lapset konsanaan, kaikkea uutta piti maistella (-;

Muutaman kuvajaisen sain niistä räpsittyä ja tässäpä tämän päivän antia.

Mä oon sitte se tän lauman pomo..

Mä taas tällainen suloinen tyttö..

Ja mä tuleva "missi"..

"kepo" hoitotehtävissä (-;

Oon ihan varma että täällä on jotain hyvää..

pitäisköhän käydä kattoon mullaki, mitä siellä on..

minä "missi", maailman suloisin aussie tyttö

Yök, ei tuo multa ollu ollenkaa hyvää..

taidampa istahtaa sitte tähän kivelle odotteleen jotain parempaa..

mihin ne muut meni, minä vissiin nukahin tuossa välissä..

jaa täällä ne oli, mutta mitä sitä tuolla on..

vaanin ja kyttään ja kohta kiinni saan...

et sinä minua saa, menin jo..

tätä jengiä on pistettävä välillä järjestykseen, se on mun tehtävä!

"tryffelikoira" työssään (-;

Minusta tulee isona vähä ku mun isi.

blaah, nää kakarat alkaa olla jo aikalailla sylin täyttäviä..